Hledat
- 1. TRANSFORMACE INFORMAČNÍ SPOLEČNOSTI V SÍŤOVOU - Díl 2. Dot.com bublina
- (sociální sítě)
- ... přijatelných podmínek se internet stává v průběhu 90. let 20. století stále dostupnější a otevřenější širokému spektru uživatelů. Rodí se nový způsob obchodování a podnikání, který využívá moderní technologie ...
- Vytvořeno 6. duben 2020
- 2. TRANSFORMACE INFORMAČNÍ SPOLEČNOSTI V SÍŤOVOU - Díl 1. Historické kořeny a Marschal McLuhan
- (sociální sítě)
- ... budoucnosti, kterými rozvíjí své teze o globálně fungující informační společnosti, předkládá futuristické a někdy až románové předlohy světa. To je důvod, proč ve své době sklízel v odborných kruzích jak ...
- Vytvořeno 6. březen 2020
- 3. Mezníky v online vzdělávání
- (e-learning)
- ... zdroje. Elektronické informace se postupně stávají základem našich poznatků. Přístup ke vzdělávání máme doopravdy na dosah svých monitorů. Lze tak studovat vlastním tempem obor, který nás nejvíce zajímá ...
- Vytvořeno 12. únor 2020
- 4. 9.1 Moodle
- (PRexpert)
- ... ve filozofii přinesl právě až v roce 2002 Moodle a jeho zakladatel, který se dodnes podílí na vývoji systému Martin Dougiamas. Tím, že byl Moodle nabízen k užívání zcela zdarma a svou kvalitou zpracování ...
- Vytvořeno 7. leden 2020
- 5. 9 Edukační sociální sítě
- (EDUKAČNÍ SOCIÁLNÍ SÍTĚ)
- ... Moodle, který je předním zástupcem systémů pro řízení výuky tzv. LMS (Learning Management System). V dnešní době musíme o LMS přemýšlet hlavně jako o nástroji Webu 2.0 pro podporu e-learningu. Převážně ...
- Vytvořeno 7. leden 2020
- 6. Co byla SitIT.cz? Pamatujete na portál IT komunity v ČR?
- (IT)
- ... regionem a bylo ve vztahu s dalšími profily na základě několika možných faktorů. Těmi mohly být odborné skupiny, firmy, vzdělávací instituce nebo projekty, na kterých se v rámci okruhu zájmu spolupracuje. ...
- Vytvořeno 5. listopad 2019
- 7. 8. 2 Osobní růst v rámci sítě LinkedIn
- (Profesní sociální sítě)
- Hned na začátku, co si založíte svůj profil, dostanete příležitost přidat si položku ke svému dosavadnímu vzdělání. Důležitý je zcela jistě dosažený sekundární a terciální stupeň, který může zvýšit šance ...
- Vytvořeno 29. březen 2019
- 8. 8 LinkedIn - Profesní sociální sítě
- (Profesní sociální sítě)
- ... uživatelům (2017). Přesněji se ale vyjadřuje Samuel J. Tan (online, cit. 2013-12-29) ve svém článku How LinkedIn Works for Education, který uvádí, že: „LinkedIn není jen další platformou sociální komunity, ...
- Vytvořeno 23. únor 2019
- 9. 7.1 Hashtagy „#“ a Twitter
- (sociální sítě)
- Jako dalším revolučním krokem se ukázalo být používání tzv. hashtagů přímo v textu komentářů na sociálních sítích, diskuzích nebo mikroblozích. Za hashtag je označováno slovo, před kterým se nachází symbol ...
- Vytvořeno 24. červen 2016
- 10. 6.3 Google Apps a vzdělávání
- (PRexpert)
- ... svůj účet v síti G+. Následně se podívá na odkaz na publikaci zveřejněné prostřednictvím Google Book, který našel jako emailovou zprávu na svém Gmailu. Knihu si pak stáhne do svého Google Disku, kde si ...
- Vytvořeno 26. květen 2016
- 11. 6.2 Možnosti Google Plus
- (sociální sítě)
- ... vztahují. Další funkcí, která je v rámci G+ poskytována jsou videohovory a chat přes tzv. Goggle Hangout, který poskytuje v rámci svých možností také sdílet plochu ostatním účastníkům přenosu nebo ...
- Vytvořeno 21. listopad 2015
- 12. 6.1 Google Plus a jeho stručná historie
- (sociální sítě)
- ... se vám otevřou možnosti využívání dalších služeb. Z počátku byl přístup do sítě omezený a podmíněný pozvánkou od člena, který síť již využívá. Dále zde bylo omezení věkovou hranicí 18let, a to hlavně ...
- Vytvořeno 21. listopad 2015
- 13. 5 GLOBÁLNĚ-POPULÁRNÍ INTERNETOVÉ SOCIÁLNÍ SÍTĚ
- (web 2.0)
- ... na obrázku níže, který kalkuluje s daty z roku 2012, aktuálně jsou čísla samozřejmě vyšší. I když je statisticky dle údajů druhou nejpoužívanější internetovou sociální sítí čínská Qzone, nebudeme se v ...
- Vytvořeno 26. srpen 2015
- 14. 4.4.1 Komunita TED
- (web 2.0)
- TED je zajímavým neziskovým projektem, který vznikl již v roce 1984 v USA. Z počátku se jednalo o každoroční mezioborové konference z oblasti technologií, umění a designu. Nedlouho od svého vzniku však ...
- Vytvořeno 6. srpen 2015
- 15. 4.3 Kritéria pro internetové komunity
- (sociální sítě)
- ... rovinách chápe jakákoliv množina lidských jedinců, kteří mají společný nějaký soubor definovaných rysů, v krajním případě i ten jeden takový rys, kterým mohou být rozlišováni od jedinců jiných. Obecně ...
- Vytvořeno 11. květen 2015
- 16. 3 WEB 3.0
- (web 2.0)
- ... se stane pro studenty osobním asistentem, který za svého uživatele plánuje a předpovídá jeho chování. Ve vzdělávání bychom mohli hovořit o modelu u-learningu, tedy dostupnosti informací kdekoliv a kdykoliv ...
- Vytvořeno 21. duben 2015
- 17. 2.7 Web 2.0 ve vzdělávání
- (web 2.0)
- ... se k tomuto tématu vyjádřil Steve Hargadon, zakladatel sociální sítě Clasroom 2.0 a dalších vzdělávacích projektů pro web 2.0 jako například Aula 2.0 nebo The LEARNING REVOLUTION, který říká: „Web 2.0 ...
- Vytvořeno 15. duben 2015
- 18. 2.6 Cloud Computing
- (web 2.0)
- ... na internet. Speciální funkce mohou být reprezentovány na příkladu nástroje Google App Engine, který značnou měrou zjednodušuje vytváření webových aplikací a je zástupcem tzv. konceptu Platform as a Service, ...
- Vytvořeno 10. duben 2015
- 19. 2.3 Globální inteligence a wiki systémy
- (web 2.0)
- ... který je snad zřejmý z předchozích článků. Online publikováním se logicky dostáváme ke společnému sdílení informací v rámci internetové komunity jako celku, ale samozřejmě nejčastěji v dosahu dané sociální ...
- Vytvořeno 27. březen 2015
- 20. 2.2 Základní charakteristiky a znaky webu 2.0 - Blog a blogování
- (web 2.0)
- ... právě blog odstartoval mnoha lidem novou kariéru a příležitosti. Což se v některých odvětvích nezměnilo dodnes, ukázkovým příkladem je značná popularita tzv. foodblogerů a blogerů věnujících se módě. Blog ...
- Vytvořeno 25. březen 2015