Reklamní bannery se staly nedílnou součástí světa internetu. Je pravda, že můžeme dnes slyšet názory, že právě samotná bannerová forma reklamy není to, co bývala. Její procentuální využitelnost v posledních letech zcela jistě klesala, ale se změnou její strategie, pokročilými a stále se rozvíjejícími funkcemi Google adWords se popularita „proužkové reklamy“ vrací zpět. Stejně tak i její finanční návratnost prostřednictvím výhodných PPC kampaní.
Při tvorbě takové reklamy je zcela nutné se řídit několika základními pravidly. Sám dávám za pravdu tvrzení, že v jednoduchosti je síla a v neobvyklosti úspěch. Je potřeba uživatele tzv. odzkoušet, na co se samy chytnou. Musíme si uvědomit, že překonáváme uživatelovu bannerovou slepotu, která je prokázána u více jak 75% návštěvníků webových stránek. A to neberu v potaz, že někteří uživatelé využívají možnosti blokování reklamních sdělení.
Další užitečné informace, nejenom o tom jak správně vytvořit reklamu na webových stránkách a kam jí umístit, se dočtete v ostatních článcích.